Pages

Sunday, December 9, 2012

Reborn dolls by Cry Cry: children of dreams !


What a Reborn Doll? The reborn doll is a special doll, made with a special material, the best material on the market, inalterability. All the Cry Cry dolls, are unique and special, made with passion and love. The dolls are in vynil, are painting with Genesis colors, non-toxic and permanent. The hair is inserted with a micro-rooting technique, hair by hair, with a special needle. The dolls are padded with a non-toxix materials.
All the reborn dolls are provide with a  birth certificate,  and with gorgeous accessories and kit.
These wonderful and likely new born dolls, are collection dolls, or can be used also as toys for your children. are not particulary sensitive, but anyway are in vynil, and this is a special and unique toy.
Can be an original idea for a special present, for your child, or for anyone. You can collect them, because are so pretty, romantic, unique with wonderful dress!!!
These dolls are made from a talented artist and mother, very sensitive and romantic, Cristina.
If you want have further info about this dolls, for buy it or for a simple question, ask to me, leave a comment, or send an mail: brunabruni75@gmail.com. I'll be happy to answer!
Love,
Bruna.

Ciao a tutti, oggi vi parlo di qualcosa di davvero speciale, che ho visto per la prima volta nella mia vita ma che ho da subito amato: le bambole reborn. Ma cos'e'una bambola reborn?
Sono meravigliose bambole che rappresentano neonati molto realistici e verosimili, realizzate a mano da CryCry, con materiali speciali, fatte con passione amore ed infinita pazienza!
Sono realizzate con materiali di alta qualita', i migliori sul mercato,  utilizzando colori non tossici e permanenti, chiamati Genesis. I capelli sono inseriti uno ad uno con la tecnica del microrooting, con un ago speciale, le bambole sono realizzate in vinile, con imbottiture atossiche.
La prima cosa che mi sono chiesta, ma sono resistenti? Nascono in realta' come bambole da collezione, ma Cristina ne realizza moltissime anche per bambine che giustmente le usano per giocare! Non sono particolamente fragili o delicate, ma vanno comunque maneggiate con''amore''.
Che dire, esteticamente sono davvero fantastiche, uniche e originali, con vestitini romantici e dolcissimi, e sono sempre dotate di graziosi accessori da vero neonato!
Sono bambole adattissime ai vostri bambini, o anche per voi mamme e non, se amate collezionare bambole o avere qualcosa di davvero speciale da coccolare e da accudire...
Una originalissima e preziosa idea regalo, per i vostri bambini o per chiunque vi stia a cuore!
Se volete maggiori info su queste preziose e realistiche bambole dei sogni, mandatemi pure una mail o losciate un commento, saro'felice di rispondervi!
a presto,
bruna
 
 
 



 

 

No comments: